פליירים ועיצוב גרפי – המפתח ליצירת פליירים שעובדים

222פליירים רואים בכל מקום, ומדי יום אנו רואים פליירים מסוגים שונים שעוצבו ברמות שונות. שימו לב אילו פליירים תופסים את תשומת ליבכם ואילו מושלכים ישירות לפח הזבל, לרוב הפליירים שיעוררו את סקרנותכם יהיו פליירים בהדפסה צבעונית ובעיצוב מיוחד שתופס את העין.

עיצוב פליירים, כמו שאר עבודות העיצוב והמיתוג הקשורות בעסק, הינו חשוב ביותר להצלחת הקמפיין. אם אתם מתכוונים לזלזל בעיצוב, ולהדפיס פלייר פשוט ולא מעוצב, הרי שחבל על כספכם אשר יגיע, ברובו הגדול, אל פחי האשפה הסמוכים לתיבות הדואר. עיצוב גרפי מושקע, מיוחד ומקצועי יעשה את ההבדל בין פלייר בפח לבין פלייר מוצלח!

כאשר מתחילים לעצב פלייר, חשוב קודם כל להתייחס למיתוג הקיים בעסק. הזהות העיצובית של הפלייר חייבת להקשר באופן אוטומטי לזהות העיצובית של בית העסק, ולכן חובה להשתמש בלוגו העסק, התייחסו לצבעים הקיימים במיתוג, בבית העסק עצמו ובייחוד בשלט החיצוני (אם קיים) שלו, שכן אלו הסימנים המזהים שיקשרו בין הפרסום שהלקוח ראה בפלייר לבין בית העסק עצמו, אשר ברוב המקרים נמצא בסמוך לאזור החלוקה של הפליירים.

אך אל נא תסתפקו בכך. לאחר שבחרנו צבעים וקו עיצובי כללי שימשיך את הקו העיצובי הקיים, הגיע הזמן לחשוב על מוקד יצירת עניין. תמונה, אובייקט גרפי, תרשים, ציור או אלמנט ויזואלי אחר הוא המפתח ללכידת תשומת הלב הראשונית של הלקוח, שכן העין האנושית קולטת ומעבדת תמונות ויז'ואל במהירות רבה יותר מקריאת טקסט, ומאחר שיש לכם שניות ספורות  "לשכנע" את הלקוח להתעניין בתוכן הפלייר ולא להשליכו לפח, אלמנט ויזואלי הינו הכרחי ליצירת קמפיין פרסומי בפליירים שיעבוד ויביא אליכם לקוחות.

הקדישו תשומת לב מיוחדת בבחירת האלמנט הוויזואלי הראשי שיתפוס מקום מכובד בעיצוב הפלייר. האלמנט אמור לעורר עניין ולהעביר את המסר. חשוב שיהיה מקצועי, אמין וידידותי, שכן מראה הפלייר מעביר את אותם המסרים לגבי בית העסק עצמו.

כותרת הפלייר צריכה להיות בולטת וברורה, לרוב מומלץ שתופיע בסמוך לאובייקט הוויזואלי וכך תהיה זרימה טבעית של תשומת לב הלקוח מהתמונה אל הכותרת. הכותרת יכולה להיות מעוצבת יותר משאר הטקסט, וניתן להגדיל אותה, להדגיש, להשתמש בפונט או בצבע מיוחד, וכו'.

כמו כן יש לשים לב לעיצוב שאר תוכן הפלייר, שהטקסט יהיה קצר ותמציתי, מחולקת לפסקאות או כוכביות לקריאה נוחה ולקליטת המידע בצורה שתהיה הכי קלה ומהירה ללקוח. שימו לב שצבע הטקסט מנוגד לצבע הרקע שהקריאה תהיה קלה, הקפידו על שימוש בפונט ברור ונוח לקריאה ולא בפונטים מיוחדים ומעוצבים מדיי, והדפיסו הדפסת דוגמא לוודא ששום כיתוב אינו קטן מדיי. התאימו את גודל הטקסט לקהל היעד שתרצו שיקרא את הפלייר – פרסום המיועד לאוכלוסיה המבוגרת מומלץ שיהיה בעל כיתוב גדול יותר בשל שכיחות בעיות הראייה בקרב אוכלוסיה זו.

סיימתם לעצב את הפלייר שלכם? כל הכבוד! כעת, בטרם הדפסת כמות עותקים גדולה, הדפיסו הדפסת דוגמא בדפוס דיגיטלי, או אפילו במדפסת הביתית שלכם. הדפיסו פלייר לדוגמא בגודל 1:1 שיהיה זהה לגודל הפלייר הסופי, ובדקו שהכל נראה תקין. פעמים רבות מסתכלים על מוצר מודפס ורואים פרטים ותיקונים שיש לבצע, שקשה לזהותם על גבי המסך. בדקו שכל הטקסטים קריאים ובגודל מתאים. וודאו כי הפרופורציות והעיצוב הכללי מתאימים ומקצועיים. כעת, זהו הזמן להתקשר אל בית הדפוס ולהזמין את כמות העותקים הרצויה עבור הפלייר שלכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השוואות אחרונות באתר

תגובות אחרונות

    ארכיון

    כלים

    Info

    Copyright © 2024 תשלומית

    Powered by WordPress and Apply Media

    דילוג לתוכן