כמה עולה שער חשמלי?

שער חשמלי הוא פתרון אבטחה אידיאלי שיכול להעניק פרטיות גם לבתים פרטיים, מחסנים, עסקים וחניונים. המחיר שלו נקבע לפי שורה ארוכה של פרמטרים וניתן לחסוך בהוצאות באמצעות השוואה בין אנשי מקצוע ודגמים מסוימים. הנה המדריך המלא

שערים עם מנוע חשמלי יכולים להיפתח ולהיסגר עם שלט רחוק, כפתור ייעודי או קרן אינפרא אדום שפועלת באופן אוטומטי. היתרון הכי גדול של שערים מן הסוג הזה הוא רמה גבוהה של בטיחות ואבטחה. השער עמיד לחלוטין מפני פריצות והוא מגיע במגוון רחב של דגמים. ניתן להשיג שערי הזזה, שערי גלילה ושערים קונזוליים עם מנוע חשמלי עמיד ואיכותי.

מלבד הבטיחות, שער חשמלי מעניק תחושת פרטיות. ניתן לעצב אותו בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ולהשיג ערך מוסף של איטום מוחלט. האיטום משפר את תחושת הפרטיות והוא אידיאלי עבור בתים פרטיים. כמו כן, השער מיועד למחסנים, מוסכים, עסקים, חנויות ולכל מקום שבו רוצים לשלוט בצורה אידיאלית בנכנסים וביוצאים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלה שער חשמלי עבור הבית או העסק:

א. חומר גלם – ההבדל הבולט ביותר מבחינת מחיר הוא בין שער ברזל ואלומיניום. סוג המתכת קובע את המחיר של השער כי הוא משפיע על חומרי הגלם. ככל שמשתמשים בחומרי גלם איכותיים וחזקים יותר, כך צפוי המחיר של השער לעלות. בנוסף, בחלק מהדגמים משתמשים בעץ כדי לשלב אותו עם מנגנון חשמלי וחיסכון בהוצאות.

ב. סוג הדגם – קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין דגם בסיסי או מעוצב של שער חשמלי. הדגם הבסיסי נבחר מתוך קטלוג קיים, בעוד הדגם המעוצב מיוצר בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות. הדגם המעוצב כמובן יקר יותר ועלותו מגלמת את שעות ההכנה והתכנון.

ג. גודל המפתח במ"ר – אנשי מקצוע גובים את המחיר עבור שער חשמלי לפי מ"ר. זו הדרך הנוחה והמדויקת ביותר לתמחר את עלות הפרויקט. מצד שני, יש חברות שמציעות הנחות למ"ר על שערים חשמליים גדולים במיוחד. במקרים כאלה העלות הסופית תהיה גבוהה, אבל המחיר לכל מטר מרובע יחסית נמוך.

ד. מנוע ואביזרים נלווים – עלות רשמית של שער חשמלי כוללת הרכבה אך אינה כוללת מנוע ואביזרים נלווים. המנוע החשמלי נמכר בנפרד וניתן לרכוש אותו מהחברה שמרכיבה את השער או מחברות אחרות. העלות הממוצעת של מנוע ואביזרים נלווים מגיעה לכמה אלפי שקלים בשער חשמלי סטנדרטי.

טווח מחירים

שער חשמלי מברזל יעלה 500-1,200 ש"ח בדגם בסיסי ושער חשמלי מעוצב יעלה 1,200-2,000 ש"ח. שער חשמלי מאלומיניום יעלה 600-1,000 ש"ח בדגם הבסיסי, לעומת 1,200-2,400 ש"ח בדגם המעוצב.

לצורך השוואה, שערי הרמה חשמליים יעלו 700-3,600 ש"ח ושערי כניסה יעלו 450-2,000 ש"ח. שערים קונזוליים בדגם בסיסי או מעוצב וממתכת או אלומיניום יעלו 1,000-4,200 ש"ח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השוואות אחרונות באתר

תגובות אחרונות

    ארכיון

    כלים

    Info

    Copyright © 2024 תשלומית

    Powered by WordPress and Apply Media

    דילוג לתוכן