- איך להשוות מחירים בין חברות ניקיון?
- טכנאי מזגנים
- בלונים ליום הולדת איך להשוואת מחירי בלונים ליום הולדת במפעלים השונים
- איך להשוואות מחירים של טיולים לקברי צדיקים
- איך להשוות מחירים לפני רכישת ליפטים למוסכים
- איך להשוות מודעות אבל בזמן קצר
- קורס הדרכת כלות – תווך מחירים של הקורס הדרכת כלות
- מערכת CRM תחסוך לארגון שלך כסף וזמן
- מה זה חקירות כלליות?
- כל מה שצריך לדעת על תמ״א 38 בירושלים
מערכת CRM תחסוך לארגון שלך כסף וזמן
מערכת CRM היא מערכת ניהול קשרי לקוחות שנועדה להקל על העבודה שלכם כארגון. המטרה של המערכת היא לעדכן את כל הנתונים הרלוונטיים בכל המערכת, לקשר בין כל האגפים השונים בתוך הארגון ובכך להקל ולייעל את העבודה.
מערכת ניהול קשרי לקוחות מאפשרת עבודה יעילה, נוחה, זריזה והתפתחות טכנולוגית של החברה כך שהיא תורמת רבות לניהול קשרי לקוחות- (ממש כמו השם שלה ולכן מן הסתם קראו לה כך), וגם כמובן לעבודה מסודרת ויעילה יותר בין עובדי החברה מה שמגדיל את נפח העבודה ללא צורך בהגדלת כוח אדם ומה שמגדיל את המכירות בהתייעלות אחת פשוטה- מערכת.
חיסכון של כסף וזמן:
ברגע שכל העובדים עובדים על אותה מערכת והיא מתממשקת ואין צורך לעבור ממערכת למערכת, לבדוק במקור אחר מה הם הנתונים ולהשוות ביניהם- ישו חיסכון אדיר בזמן העבודה של כולם. כמו כן לא נאבדים נתונים ואין צורך להקלידם שוב ושוב שכן הם נשמרים במערכת וניתן פשוט לשלוף אותם מהמקור הרצוי לפעילות הרצויה.
כאשר העובדים עובדים כולם על אותה מערכת העבודה שלהם ממוקדת יותר ויעילה יותר ולכן נפח העבודה גדל, ישנה עלייה ניכרת בסגירות של המכירות מכיוון שיש מעקב טוב יותר ומדויק יותר אחר לידים ופניות נכנסות- וכל זה ללא הגדלת מספר העובדים וכוח האדם בכללי כך שכבר מדובר בחיסכון של כסף נוסף שהיה יכול להתבזבז בקלות.
הדרך המקובלת כיום אצל רוב החברות והארגונים כשזה מדובר במערכת ניהול קשרי לקוחות היא לרכוש שירות של מערכת CRM על ענן. שירות זה מייעל את העבודה, וגם חוסך לא מעט לארגון: אין צורך בשירותים של אחזקה, רכישת התוכנה והתקנתה וגם לא צריך לשדרג את המערכת או לבצע בה תיקונים ועדכונים.
כמו כן עבודה על ענן מגבה באופן אוטומטי את כל הנתונים והעבודה שמתבצעת כ שאין צורך לגבות בנפרד באופן יזום. המערכת מסתנכרנת בעצמה ומאפשרת גישה אליה מכל מכשיר- מחשב נייח במשרד, מחשב נייד בבית או אפילו טלפון חכם . הגישה היא מהירה ונוחה והמערכת זמינה באופן מלא לאורך כל שעות היממה.
רוב העסקים מסתכלים על האפשרות של שימוש במערכת CRM כאפשרות שתעשה להם סדר וארגון בלקוחות שלהם אך אם מסתכלים על זה באופן מרחב יותר מדובר במערכת שמשדרגת את אופן העבודה של כל חברי הארגון, מגדילה את הסיכויים למכירות, מאפשרת צפייה ברורה בנתונים וניתוח שלהם כך שלא חוזרים על אותן הטעויות. כל אלה מאפשרים חיסכון אדיר של כסף וגם של זמן עבודה לארגון באופן מידי וגם בעתיד.
השוואות אחרונות באתר
תגובות אחרונות
ארכיון
- אפריל 2021
- דצמבר 2020
- ספטמבר 2020
- יוני 2020
- אפריל 2020
- ינואר 2020
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- אפריל 2016
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- מרץ 2014
- נובמבר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- אפריל 2013