כך תשוו מחירי הוצאות מעבר הדירה

הוצאות מעבר דירה עשויות להגיע לאלפי שקלים עבור משפחה. עם זאת, אי אפשר לוותר על המעבר ולכן כדאי להכיר כמה דרכים לחיסכון יעיל ומשמעותי:

א. בחרו חברת הובלות מקומית – הדרך הכי טובה לחסוך בהוצאות מעבר הדירה היא לתת עדיפות לחברת הובלות מקומית. חברה כזו לא רק מכירה טוב יותר את אזור המגורים, השכונות והכתובות, אלא גם תעשה הכל על מנת לשמור על המוניטין החיובי שלה בקרב התושבים. זו הסיבה בגללה כדאי לבחור חברת הובלות בחיפה אם גרים בצפון וחברת הובלות מתל אביב אם גרים בגוש דן.

הובלות בחיפה

הובלות בחיפה

ב. אספו בעצמכם קרטונים, ארגזים וחומרי אריזה – אתם לא חייבים לשלם מאות שקלים על רכישת ארגזים וקרטונים חדשים, וגם לא להוסיף כסף לחברת הובלות כדי שתביא לכם חומרי אריזה. אספו את הארגזים והקרטונים בעצמכם ותוכלו גם לחסוך וגם לשמור על איכות הסביבה. כמעט בכל עיר גדולה בארץ יש קרטוניה שבה מגוון עצום של ארגזים מושלמים למעבר הדירה שלכם.

ג. בקשו עזרה מחברים ובני משפחה – לא יודעים איך לפרק את הארון ורוצים לשלם לחברת הובלות בשביל שירותי הרכבה? בשביל זה יש חברים. אל תתביישו לבקש עזרה ותראו איך החיסכון מצטבר למאות שקלים.

מה כוללים שירותי הובלות בחיפה, בדרום או במרכז?

לא משנה איפה אתם גרים ואם תזמינו שירותי הובלות בחיפה או באילת, תמיד כדאי לדעת על מה בדיוק משלמים. את זה אפשר לעשות אם פוגשים את המוביל עוד לפני שמתחייבים להזמין ממנו את השירות.

תאמו את הפגישה בבית הפרטי שלכם, סיפרו יחד עם המוביל את הרהיטים ואת מכשירי החשמל ובקשו פירוט מלא על המחיר שהוא מספק. במקביל, היכנסו לאתרי האינטרנט כדי להבין מה אמור להיות המחיר הממוצע על הובלות לדירה בגודל שלכם. כך תדעו האם המוביל מנסה לנצל אתכם או שמא מדובר על איש מקצוע אמין.

היערכות מראש תחסוך זמן וכסף ובסופו של דבר תקל על המעבר. תאמו ימי חופש מהעבודה או הלימודים ונסו ליהנות מהדרך ולא רק מהתוצאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השוואות אחרונות באתר

תגובות אחרונות

    ארכיון

    כלים

    Info

    Copyright © 2024 תשלומית

    Powered by WordPress and Apply Media

    דילוג לתוכן