חיתוך עץ בלייזר- דק ומדויק

חיתוך עץ בלייזרחיתוך עץ בלייזר מאפשר להפיק מהעץ את מלוא הפוטנציאל הדקורטיבי הגלום בו. חיתוך מדויק מאפשר ליצור באמצעות העץ קישוטים בגימור מושלם. כמו כן  שימוש בפלטות עץ, אשר הקפדה על דיוק מרבי במידותיהם היא תנאי הכרחי לשימוש בהן מתבצע באמצעות לייזר ללא קושי. המוצר המוגמר מוקפד ומלוטש.

אחד היתרונות של שימוש בטכנולוגיית לייזר הוא האפשרות לבצע חיתוכים מדויקים במגוון גדול של סוגי עצים ובהם: צפצפה,  לבנה, אורן,אוקומה, בלזה, בוק MDF (רגיל ומצופה) ועוד

היכולת לבצע חיתוכים מורכבים בעץ מאפשרים להפוך חומר זה למרכיב מרכזי בעיצוב  מתחמים ובדקורציה שלהם. האפשרות לצרוב בלייזר ולחרוט באמצעותו על עצים שונים הופכים את העץ לרקע מתאים ומרשים לשימושים ולמתנות שונות כגון: מעמד לבקבוק יין, עטיפה של דיסק ולמוצרים דקורטיביים רבים, שלטים לדלתות ועוד.

לייזר מסוגל לחתוך עצים בעובי שונה כך שניתן לשלב בין סוגי עצים ומידות עובי שונות לעיצוב בית וחדריו השונים או משרד.

טכנולוגיית הלייזר מאפשרת לכם ליהנות מחיתוך חומרים שונים ובהם: פלציב, קרטון, פרספקס ושבלונות שונות. החיתוך באמצעותו מבטיח רמת גימור מושלמת, ללא דופי.

עולם של עיצובים מרהיבים נפתח בפניכם הודות לשימוש בטכנולוגיית חיתוך בלייזר שהופכת חתיכות עץ רגילות ופשוטות ליצירות אמנות.

אם אתם רוצים ליהנות מהיופי הגלום בעץ שנחתך באמצעות לייזר, שעליו ניתן לצרוב ולחרוט כל דבר, אתם מוזמנים לקבל מידע נוסף והצעת מחיר.

מעוניינים לבצע חיתוך בלייזר? כנסו עכשיו לאתר של מתנה לי וצרו איתנו קשר. לחץ כאן למעבר לאתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השוואות אחרונות באתר

תגובות אחרונות

    ארכיון

    כלים

    Info

    Copyright © 2024 תשלומית

    Powered by WordPress and Apply Media

    דילוג לתוכן