ניתוח עפעפיים – השוואת מחירים

1ניתוח עפעפיים אינו נחשב ניתוח פלסטי מסובך, הוא מתאים למי שסובל מעודף עור מעל העפעף, ומשיג תוצאות לטווח הארוך. משך ההליך עומד בדרך כלל על שעה עד שעתיים, היות ומדובר על ניתוח אחד בלבד. זמן ההחלמה מניתוח עפעפיים הוא כעשרה ימים, ולכן כדאי להיערך לכך מראש עם המשפחה והעבודה. הניתוח מתחיל בפגישת ייעוץ, בה המנתח הפלסטי מבקש מהלקוח לתאר מה הוא רוצה לשנות. במהלך הפגישה יש לשתף את הרופא בבעיות, המגדילות את הסיכון לסיבוכים, וכך למנוע עוגמת נפש.

כדאי לבחור מנתח על פי המלצות, ותק ומומחיות בנושא הטיפול הדרוש. מבחינת המחירים עצמם, ניתוח עפעפיים נמדד על פי מספר פרמטרים מרכזיים:

א. סוג ההרדמה – ניתוח בהרדמה כללית יקר יותר מאשר ניתוח בהרדמה מקומית בלבד. התוספת היא בערך 1,000 שקלים, והרופא הפלסטי הוא זה שמקבל את ההחלטה.

ב. חדר הניתוח – העלות של חדר הניתוח היא גורם מרכזי במחיר הסופי של ניתוחים פלסטיים עבור עפעפיים. כאשר הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית בלבד, אין צורך בחדר ניתוח רגיל ואפשר להסתפק בחדר אמבולטורי. באיזור המרכז עלותו של חדר הניתוח עומדת על בערך 4,000 שקלים לעומת 2,000 שקלים בפריפריה. מנתחים פלסטיים בעלי הסדר עם חדרי ניתוח מסוימים יכולים להוזיל את העלויות הללו.

ג. אשפוז – צורך באשפוז גם הוא מייקר את העלות של ניתוחי עפעפיים. רוב המנותחים משוחררים לביתם לאחר שש שעות של התאוששות ופיקוח, אך לעיתים מעדיפים המנתחים להשאיר את המטופל לאורך לילה אחד או יותר מחשש לסיבוכים. אשפוז בבית חולים פרטי עולה 500-1,000 ש"ח, בהתאם לרמתו ולסטטוס בו הוא מחזיק.

ד. שכר המנתח – וותק ומוניטין משפיעים על השכר אותו גובים מנתחים פלסטיים עבור ניתוחי עפעפיים. מנתח בכיר, הקרוי כירורג פלסטי, גובה סביב 10,000 שקלים לניתוח, בעוד מנתחים פחות מוכרים גובים 4,000-6,000 ש"ח בלבד.

מה ההבדל בין ניתוחי עפעפיים עליונות לתחתונות?

המחיר של ניתוחי עפעפיים נקבע בין היתר על פי ההבדל בין עפעפיים עליונות לתחתונות. משך הניתוח משתנה ומשפיע על העלות הסופית, כאשר ההפרש הוא 2,000-4,000 ש"ח. הבחירה בין האפשרות לבצע ניתוח עפעפיים עליונות או תחתונות צריכה להישקל בכפוף לשיחה אישית עם המנתח. המטרה של הניתוח היא להסיר עודפי עור, שומן ושרירים, הממוקמים באיזור העפעפיים.

האלטרנטיבות עבור ניתוחי עפעפיים הן הליכי הרמת גבות, ניתוחי הרמת גבות או זריקות בוטוקס. לכל הליך יש יתרונות אחרים, וחשוב לבדוק את מצבו הרפואי של המטופל לפני שמתחילים בניתוח מסוים. בנוסף, ניתן לערוך ניתוחי עפעפיים עליונות ותחתונות יחד. אפשרות זו מייקרת כמובן את הניתוח, וגם היא לא מתאימה לכולם.

כיצד ניתן להוזיל את העלויות של ניתוחי עפעפיים?

לעיתים ניתוחי עפעפיים נדרשים על ידי קופות החולים כתוצאה מסיבוכים רפואיים. בעגה המקצועית קרויים ניתוחים אלו "בלפרופלסטיקה", והם נפוצים במצבי פטוזיס. במידה והמטרה של הניתוח היא אינה אסתטית, ניתן לבקש השתתפות מטעם קופת החולים, ולהוזיל את העלויות בצורה משמעותית. מנתחים רבים עובדים בהסדרים עם קופות החולים ומספקים ללקוחות הטבות מפליגות. גם חברת הביטוח יכולה לעזור בהקשר הזה, ולספק למבוטח כיסוי על פי הפוליסה. על מנת לנצל זאת, יש לקבל ייעוץ מפלסטיקאים, למלא טופס ולהגיש אותו לגורמים הרלוונטיים.

לסיכום, עלויות הניתוחים מגוונות, אך אפשר לסמן טווח של 7,000-12,000 ש"ח עבור ניתוחי עפעפיים עליונות או תחתונות בנפרד. ניתוח מלא יעלה 9,000-15,000 ש"ח, בהתאם למרכיבים הספציפיים, להשתתפות של קופות החולים ולפוליסת הביטוח של המטופל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השוואות אחרונות באתר

תגובות אחרונות

    ארכיון

    כלים

    Info

    Copyright © 2024 תשלומית

    Powered by WordPress and Apply Media

    דילוג לתוכן