כמה עולה ניסור בטון ומה עושים כדי לפרץ את העובי?

כידוע לכם, עושים שימוש בחומר הבטון כאשר יש צורך בחומר חזק ועמיד במיוחד, שיהיה בלתי ניתן לחדירה, ויאפשר יציבות לאורך זמן. עם זאת, מעת לעת אתם זקוקים דווקא לעבודות ניסור בבטון. כאמור – מדובר על חומר שלא קל לחתוך ולנסר, ולכן תמיד עולה השאלה כמה עולה ניסור בטון. שאלה זו היא קריטית, שכן בעזרת ניסור איכותי של הבטון, אפשר לבצע עבודות שיפוץ ובניה חשובות ובסיסיות במיוחד. המחירים עבור ניסור הבטון נעים בין 900 ל4,000 ש"ח – טווח רחב ללא כל ספק. אז מה משפיע על המחירים הללו?

ניסור בטון – כך תדעו מה יהיה המחיר הסופי?

  • עובי הבטון – אין ספק שזה הקריטריון המרכזי ביותר שנותן את התשובה
    ניסור בטון

    ניסור בטון

    לשאלה כמה עולה ניסור בטון. הניסור כידוע צריך לחדור דרך שכבת הבטון, וככל שמדובר על שכבה עבדה יותר שדורשת ניסור, יש צורך להפעיל כלים כבדים יותר, וגם להשתמש בכוח אדם מקצועי יותר, שמיומן בניסורים עמוקים כל כך. הדבר מוביל לכך שבאופן טבעי, המחירים עבור הניסור הולכים ועולים ככל שיש צורך לנסר בעובי משמעותי יותר.

  • דיוק – יש שר ישיר בין השאלה כמה עולה ניסור בטון לבין רמת הדיוק הנדרשת. יש לזכור שניסור איננו פשוט חציבה בתוך הבטון ללא כל משמעות לדיוק. פעמים רבות, יש צורך שהניסור יהיה מדויק מאד מבחינת הצורה הסופית ויש צורך בעבודות קידוח ברמה גבוהה מאד. כיום, באמצעות שימוש בדיסק יהלום חזק, אפשר גם ליצור עבודות מדויקות יותר בניסור – והדבר כמובן משפיע על העלות הסופית של הפרויקט.
  • אבק וניקוי – עוד דבר שמשפיע על המחיר הוא בעצם רמת הלכלוך הסופית – והדבר רלוונטי מאד לעבודות שיפוץ שכוללות ניסור בטון. לעתים, העבודה כוללת גם ניקוי מלא של האבק שנותר בעקבות הניסור, וכך הדבר מוסיף למחיר. מצד שני, בטכניקות מתקדמות של ניסור ללא אבק גם יש תוספת מחיר, ואפשר להשוות בין האופציות הללו.

ואתם משלמים מחיר הוגן

הדבר החשוב ביותר הוא לא רק להבין כמה עולה ניסור בטון, אלא גם שאתם תוכלו לשלם בסוף מחיר הוגן במיוחד, ביחס לרמת השירות שאתם מקבלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השוואות אחרונות באתר

תגובות אחרונות

    ארכיון

    כלים

    Info

    Copyright © 2024 תשלומית

    Powered by WordPress and Apply Media

    דילוג לתוכן