כמה אמור לעלות שירות עו"ד גירושין

עורך דין מקצועי הוא דמות הכרחית בהליך הגירושין

למרבה הצער, הליך הגירושין אינו רק הליך לא פשוט מבחינה אישית ומשפחתית. מדובר בתהליך שעשוי לעלות הרבה מאוד כסף, כיוון שכחלק ממנו יש צורך בהגשת כמה תביעות מצד עורך דין. כדאי להיערך לתהליך הגירושין מראש מבחינה כלכלית ונפשית כדי להפיק ממנו גם חזרה מהירה לשגרה ולאיכות חיים כמה שיותר טובה וגם התמודדות כלכלית נאותה. חשוב להבין שלמרות שמדובר בסכומים גדולים, עו"ד גירושין מהווה בהחלט דמות מרכזית בהליך. הוא האדם שיכריע אם תקבלו או תשלמו דמי מזונות רבים, אם הילדים יהיו במשמורת שלכם יותר זמן ואם תזכו לקבל נתח מספק מתוך הסכם הממון שהיה בזמן הנישואין. השקעה בעורך הדין בסופו של דבר תניב לכם איכות חיים טובה יותר לאחר הגירושין.עו

מחירי השירות על עורך דין לענייני גירושין

המחירים עבוד שירות של עו"ד גירושין מחולקים למספר חלקים:

  • פגישת ייעוץ – זהו השלב הראשון בו אתם תכירו את עורך הדין ותציגו לו את המסמכים שלכם. שלב זה הוא קריטי כיוון שבו תוכלו לראות שעורך הדין מתאים לכם, שהוא מתייחס אליכם ברגישות המתאימה ושהוא מתחייב לבצע עבורכם בדיוק מה שאתם רוצים. מחירה של פגישה ייעוץ נע בין 500 ₪ אצל עורך דין צעיר לבין 1500 ₪ אצל עורך דין מנוסה ומפורסם. לעתים יש צורך בהוספת סכום של 400 עד 800 ₪ לפגישת הייעוץ לשם טיפול במסמכים שתביאו בפגישה. כדאי לדעת שלעתים הסכום של פגישת הייעוץ יורד מהסכום של שכר הטרחה הכללי.
  • שכר טרחה – זהו הסכום הגדול באמת, אותו תשלמו על עבודתו של עורך הדין. חשוב לדעת שלא ניתן להגיש תביעה אחת לרוב באשר לגירושין, אלא שלוש תביעות שונות – למזונות, להסכם רכוש ולהסכם משמורת על הילדים. לפי שעות העבודה של עורך הדין, תשלמו בדרך כלל בין 400 ל-1000 ₪ עבור שעת עבודה, עם תלות באיכותו ובמידת ניסיונו של עורך הדין. בסופו של דבר כל תביעה מסתכמת בכ-10,000 ₪ עד 30,000 ₪. כאשר מסכמים זאת לשלוש תביעות, מגיעים לסכומים שבין 30,000 ₪ ועד אפילו 100,000 ₪, שוב, עם תלות ברמת עורך הדין.
  • תשלומים נוספים – מעבר לתשלום לעורך הדין עצמו, חשוב לדעת שיהיו תשלומים נוספים. על כל סוג של תביעה יש אגרות שונות שצריך לשלם לבית המשפט, שאינן כלולות לרוב בשכר הטרחה לעורך הדין. מחירן של כל האגרות יחד נע בין 3,500 ₪ לאגרות הרגילות ועד 8,000 ₪ שכוללים גם הוספת אגרות על דיונים נוספים.

 בדיני גירושין יש לבחור את הטובים ביותר

דיני גירושין הינם בעלי השפעה מכרעת על כמות הכסף שתקבלו בסוף ההליך, דבר שיקבע את איכות חייכם. כדי להגדיל את סיכוייכם לצאת מהתהליך על הצד הטוב ביותר, עדיך שתבחרו בעו"ד גירושין איכותי ומנוסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השוואות אחרונות באתר

תגובות אחרונות

    ארכיון

    כלים

    Info

    Copyright © 2024 תשלומית

    Powered by WordPress and Apply Media

    דילוג לתוכן